ѕυρєяѕтαяѕ
Kaos & Channing Untitledbmp
ѕυρєяѕтαяѕ
Kaos & Channing Untitledbmp
ѕυρєяѕтαяѕ
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

ѕυρєяѕтαяѕ

Hier ben jij de ster en draait alles om jou, laat de wereld zien wat je in huis hebt door als je lievelingszanger(es), acteur/actrice… door de RPG te gaan. Beroemd of berucht, famous of doodgewoon je beslist het zelf! Laat de echte ster in je los!
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Kaos & Channing

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Channing
Leader Of The Dark Side
Channing


Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 19-07-10
Woonplaats : Hoboken

Starsprofile
Leeftijd: 22
Gang: TDSG
Partner:

Kaos & Channing Empty
BerichtOnderwerp: Kaos & Channing   Kaos & Channing Icon_minitimezo feb 13, 2011 2:14 pm

Channing zakte onderuit in zijn stoel en sloot zijn ogen. Hij begon bijna te knikkebollen wanneer hij hoorde dat de deur openging. Meteen waren zijn ogen wagenwijd open en keek hij naar de deur. Het was niet zijn mannetje dat binnenkwam maar de jongen die hij eerder in 'The Alley' had gezien. Channing kon nu de jongen beter zien en was toch redelijk onder de indruk. De jongen was groter en gespierder dan dat het leek in 'The Alley.' Buiten het feit dat de jongen aan de tafeltjes kwam zitten, gebeurde er niet echt veel. Blijkbaar kwam hij ook op iemand wachten aangezien hij niets bestelde. Zonder er erg in te hebben was Channing de jongen al aan het bestuderen. De jongen had iets mysterieus en was ook niet echt een van de liefste, aangezien hij daarnet die jongens had overvallen. Channing dach meteen aan de Dark Side Gang en glimlachte. Hij keek weg en wachtte af.

(inspiloos, laat iets gebeuren :p)
Terug naar boven Ga naar beneden
https://superstarzz.actieforum.com
chaosprince

chaosprince


Aantal berichten : 24
Registratiedatum : 10-02-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : zwolle

Starsprofile
Leeftijd: 16
Gang: ik ben te huur
Partner:

Kaos & Channing Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kaos & Channing   Kaos & Channing Icon_minitimezo feb 13, 2011 3:07 pm

kaos liep verder naar binnen en ging aan een tafeltje zitten.

hij zette een zwart kopje met een rode bloem op tafel,wat moest dienen als herkenningspunt voor de persoon die hem zijn eigen ontworpen wapen aflevert.
kaos had een grote kennis van wapens,en wist ook precies wanneer een wapen wel of niet bruikbaar was in een stadsomgeving als New York.
hij had elk onderdeel van zijn wapen zelf ontworpen,hij moest zichzelf wel bekend maken in new york,en
dat moet wel lukken met een zelf ontworpen wapen,hij had de kleuren op een manier gekozen dat ze hem meteen zullen herkennen.

nou maar wachten tot de handelaar er aankomt



zo inspiloos als maar mogelijk is
Terug naar boven Ga naar beneden
River

River


Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 09-02-11
Leeftijd : 29

Starsprofile
Leeftijd: 21
Gang: Geen
Partner: Take Your Chance

Kaos & Channing Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kaos & Channing   Kaos & Channing Icon_minitimezo feb 13, 2011 8:22 pm

River was in de buurt van de coffeeshop. Hoewel hij een braaf uiterlijk had was dat soms echt een vergissing. River was dan misschien wel niet zo slecht als zijn broer Channing maar een engeltje was hij nou ook weer niet. Hij had laatst een opdracht gekregen van een zekere Kaos om een wapen te ontwerpen. Kaos had duidelijk gezegd wat voor wapen het moest zijn en welke kleuren het moest hebben. River was er lang aan bezig geweest maar uiteindelijk was het af. Hij stapte de Coffeeshop binnen en de eerste persoon die hij zag was zijn broer Channing. River aarzelde een poos maar besloot uiteindelijk om onbevreesd verder te gaan met zijn opdracht, Channing of niet. River sloot de deur achter zich en keek even rond om te zien of hij Kaos hier zag zitten. Kaos zat hier inderdaad aan een tafeltje, niet zo ver van Channing. Voor zover River wist had Channing hem nog niet gezien. River stapte op Kaos af en zette zich met zijn rug naar Channing. “Ik heb HET bij.” Zei hij tegen Kaos en haalde iets in een doek gewikkeld boven en legde het voor Kaos neer op de tafel. “Kijk even of het is wat je wou…” Zei River. Ondanks alles was River op het eerste zicht ontspannen, maar toch woelde er diep in hem een strijd. Namelijk tussen zijn broer en hem. River wachtte geduldig op een antwoord van Kaos en keek even weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
chaosprince

chaosprince


Aantal berichten : 24
Registratiedatum : 10-02-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : zwolle

Starsprofile
Leeftijd: 16
Gang: ik ben te huur
Partner:

Kaos & Channing Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kaos & Channing   Kaos & Channing Icon_minitimezo feb 13, 2011 8:39 pm

kaos zag iemand binnenkomen,hij keek even naar hem,en pakte rustig zijn envelop met de $50.000.
de handelaar ging rustig aan zijn tafel zitten, ik heb het bij me zei hij.
hij haalde een voorwerp dat in een doek gewikkeld was boven tafel
kijk even of het is wat je wou…,kaos keek even onder de doek,en controleerde een paar onderdelen van het wapen.

oke zei kaos en hij legde de envelop op de tafel,hij pakte de doek met het wapen en liep naar buiten
Terug naar boven Ga naar beneden
Channing
Leader Of The Dark Side
Channing


Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 19-07-10
Woonplaats : Hoboken

Starsprofile
Leeftijd: 22
Gang: TDSG
Partner:

Kaos & Channing Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kaos & Channing   Kaos & Channing Icon_minitimewo feb 16, 2011 10:49 pm

Channing zat aan de tafel en merkte dat de deur open ging maar keek niet op. Hij zonk steeds verder weg in gedachten maar hoorde dan iets wat hij niet verwacht had hier te horen. “Ik heb HET bij. Kijk even of het is wat je wou…" Die zin was niet het gene waar Channing zo van schrok maar wel de stem. Channing opende meteen zijn ogen en zijn blik schoot meteen naar de tafel waar de jongen van in 'The Alley' zat en zag er nog iemand aan de tafel zitten. Channing kon de andere jongen zijn gezicht niet zien maar wist zeker dat het zijn broer River was. Kaos stond recht en liep naar buiten en toen zag Channing zijn kans. Channing stond recht en ging achter River staan. Hij nam River bij zijn haren en trok hem recht. "Zo zo broertje... Wat een eer om jou hier te mogen ontmoeten." En Channing gebruikte wat van zijn macht om River over de tafel te sleuren en tegen de muur te drukken. "Heb je me gemist?" Vroeg hij kil en donker. Channing liet River los zodanig dat deze zich kon omdraaien en Channing kon aanzien. Channing grinnikte. "Ik vind het wel iets hebben dat je je zo verzet tegen mij. Niet veel mensen weigeren een aanbod om tot de Dark SIde te behoren, maar jij wel. Fascinerend." Channing nam River bij zijn kaken en bracht zijn hoofd naar Rivers hoofd toe om hem te kussen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://superstarzz.actieforum.com
chaosprince

chaosprince


Aantal berichten : 24
Registratiedatum : 10-02-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : zwolle

Starsprofile
Leeftijd: 16
Gang: ik ben te huur
Partner:

Kaos & Channing Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kaos & Channing   Kaos & Channing Icon_minitimedo feb 17, 2011 1:35 am

kaos wil net de deur uitlopen als hij net iemand hoort zeggen:zo zo broertje... Wat een eer om jou hier te mogen ontmoeten."
hij draaide zich om en hij zag dat de man die hij in The alley zag zijn wapendealer tegen de muur aan drukte.

hij hoorde hem iets zeggen maar kon niet precies zien wat,maar heel vriendelijk was het niet.
hij pakte weer een stoel en ging rustig kijken naar de twee ruziemakende mensen.

hij pakte het geweer uit zijn doeken,en keek er even naar hij pakte een magazijn uit de doeken,draaide de veiligheidspal om,en laade zijn geweer,door de hele coffeshop was het harde geluid te horen.




*ja ik ben inspiratieloos,maar het is ook al half12*
Terug naar boven Ga naar beneden
Channing
Leader Of The Dark Side
Channing


Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 19-07-10
Woonplaats : Hoboken

Starsprofile
Leeftijd: 22
Gang: TDSG
Partner:

Kaos & Channing Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kaos & Channing   Kaos & Channing Icon_minitimevr feb 18, 2011 4:59 pm

Channing zijn lippen waren bijna op die van River toen ineens een luide knal door de coffeeshop klonk. Channing liet River los en draaide zich om. Hij keek naar de jongen van in 'The Alley' en zag dat hij de schot had gelost. Channing glimlachte. "Wat is je probleem jongen?" Channing had voor niets bang als hij in zijn Dark Side doen was. Hij stapte naar de jongen en wachtte op antwoord. Als de jongen nu zou schieten dan had Channing pech, maar door dat hij dicht bij de jongen stond kon hij het wapen sowieso vastgrijpen voor dat de jongen ook maar een schot kon lossen. Channing keek even naar het pistool en glimlachte. "Wil je misschien iets zeggen? Of wou je deze miezerige kloot beschermen. Hij is mijn broer dus ik doe met hem wat ik wil." Channing zijn bad boy attitude was op zijn hoogtepunt en hij zou niet terugdeinzen voor een gevecht dat hij sowieso zou winnen, want zonder wapen stelde de jongen niet veel voor. Waarom had hij anders een geweer nodig? Een mes ging nog maar een geweer was laf. In Channing's ogen toch. Channing wachtte rustig af terwijl hij luisterde naar River achter hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://superstarzz.actieforum.com
chaosprince

chaosprince


Aantal berichten : 24
Registratiedatum : 10-02-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : zwolle

Starsprofile
Leeftijd: 16
Gang: ik ben te huur
Partner:

Kaos & Channing Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kaos & Channing   Kaos & Channing Icon_minitimevr feb 18, 2011 6:29 pm

Kaos was het gezeur zat en haalde de trekker over,er klonk een luide knal door de hele coffeshop.
Hij zag Channing glimlachen,"Wat is je probleem jongen?"
Kaos zag Channing dichterbij komen,en het was duidelijk te zien dat Channing niet bang was voor zijn geweer.
Hij draaide snel de veiligheidspal om,voor het geval dat Channing zijn wapen af zou pakken.
"Wil je misschien iets zeggen? Of wou je deze miezerige kloot beschermen. Hij is mijn broer dus ik doe met hem wat ik wil.".
Kaos zette zijn geweer tegen de tafel en keek channing aan.
Kaos deed een zakje aan zijn riem open,want messen zijn veel handiger op zo'n korte afstand.
Hij bewooen een hand naar het zakje en pakte met zijn andere hand channing vast en fluisterde *
Hij is je broer,niet je eigendom.
Meteen op dat moment trok Kaos een van zijn messen en stak het richting channing.
Terug naar boven Ga naar beneden
Channing
Leader Of The Dark Side
Channing


Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 19-07-10
Woonplaats : Hoboken

Starsprofile
Leeftijd: 22
Gang: TDSG
Partner:

Kaos & Channing Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kaos & Channing   Kaos & Channing Icon_minitimevr feb 18, 2011 7:23 pm

Channing hoorde wat Kaos zei en lachte hard. Toen Kaos Channing vast nam had Channing de snelle reflex om Kaos zijn hand vast te nemen en zodanig te draaien zodat hij achter Kaos stond en Kaos op zijn kieen viel, wat niet anders kon anders brak zijn arm. Channing zag het mes en besefte dat hij net op tijd was weg geraakt. "Ik ben de leader van The Dark Side Gang! Niemand zegt mij wat ik moet doen!"Channing nam het andere hand van Kaos vast en trok het mes eruit en trok ook zijn eigen vlindermes. Vhanning hield één mes aan de keel en een ander aan Kaos zijn hart. "HAd je nog wat?" Channing fluisterde in Kaos oor: "Niemand, maar dan ook niemand dolt me de DSG..." Channing liet Kaos los en duwde hem van zich weg. Hij keek even naar de uitbater die aan de telefoon hing. Aangezien er nu geen illegale dingetjes aan de hand waren, kon de politie gewoon binnen. Channing keek Kaos aan: "HIer ben je nog niet vanaf! Ik houd er niet van om aangevallen te worden. De gang zal je volgen, vooral ik." Hij snoof even en keek pissed naar Kaos. Dan draaide hij zich naar zijn broer. "Jou krijg ik nog wel!" En Channing stapte de deur uit.

Buiten dacht Channing na. "Wat mankeerde die jongen? Hij zal boeten, tenzij hij zich aansluit bij de DSG." Channing belde iemand op en ging achter het hoekje staan. Wachtend tot Kaos buiten zou komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://superstarzz.actieforum.com
chaosprince

chaosprince


Aantal berichten : 24
Registratiedatum : 10-02-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : zwolle

Starsprofile
Leeftijd: 16
Gang: ik ben te huur
Partner:

Kaos & Channing Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kaos & Channing   Kaos & Channing Icon_minitimevr feb 18, 2011 7:39 pm

Kaos kwam rustig naar buiten lopen,en pakte alle messen uit het zakje om te tellen of hij ze nog allemaal had.
5,10,13 messen hij miste er een omdat channing deze uit zijn hand had geslagen.
Hij keek even rond of er niemand was en klom snel via een regenpijp het dak op.
Toen hij eenmaal op het dak was ging hij zich maar eens verplaatsen naar het centrum,hij had immers nieuwe kleding nodig.

*sorry voor korte post,maar er viel ook niet veel te doen aangezien het coffeshop incident is afgehandelt*



Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Kaos & Channing Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kaos & Channing   Kaos & Channing Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kaos & Channing
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Afwezigheden Channing
» Kaos,Headhunter
» chaosprince//Kaos

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
ѕυρєяѕтαяѕ :: ~Ghetto~ :: The Coffee Shop-
Ga naar: