ѕυρєяѕтαяѕ
naar de deal Untitledbmp
ѕυρєяѕтαяѕ
naar de deal Untitledbmp
ѕυρєяѕтαяѕ
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

ѕυρєяѕтαяѕ

Hier ben jij de ster en draait alles om jou, laat de wereld zien wat je in huis hebt door als je lievelingszanger(es), acteur/actrice… door de RPG te gaan. Beroemd of berucht, famous of doodgewoon je beslist het zelf! Laat de echte ster in je los!
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 naar de deal

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
chaosprince

chaosprince


Aantal berichten : 24
Registratiedatum : 10-02-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : zwolle

Starsprofile
Leeftijd: 16
Gang: ik ben te huur
Partner:

naar de deal Empty
BerichtOnderwerp: naar de deal   naar de deal Icon_minitimedo feb 10, 2011 2:02 am

kaos is net weer aangekomen in new york,na zijn verblijf van 10 jaar buiten de stad.
hij heeft een deal geregeld of een nieuw wapen te kopen,want alleen met zijn glock komt hij niet ver,maar ja,hij moet eerst door 'the alley'

kaos kijkt naar the alley,hij kan aan de bewegende schaduwen zien dat er iemand word beroofd,daar kan hij vast wat mee verdienen.
hij klimt op een container om een beter zicht te krijgen,en ziet hoe drie jongens in zwarte kleding een man overvallen en in elkaar slaan.
ik raad jullie aan om dat geld aan mij te geven zei kaos,de jongens keken hem aan,en gingen weer verder met heet slaan van de man.
okee,andere aanpak,als jullie nog naar huis willen lopen raad ik je aan om dat geld aan mij te geven
de jongens kwamen dreigend op hem af,precies Zoals kaos had voorspeld.
de leider van de groep trekt een mes,en gaat dreigen voor kaos staan.
moet ik daar nou echt zo bang van worden?? kaos trekt zijn glock,en de jongens doen een stap achteruit.
gooi het geld op de grond,en loop weg,of ik schiet jullie een voor een neer
de jongens gooiden het geld op de grond en rennen weg,kaos pakt het geld op.
hmmm,125 dollar,dat is alvast een mooi begin
Terug naar boven Ga naar beneden
Channing
Leader Of The Dark Side
Channing


Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 19-07-10
Woonplaats : Hoboken

Starsprofile
Leeftijd: 22
Gang: TDSG
Partner:

naar de deal Empty
BerichtOnderwerp: Re: naar de deal   naar de deal Icon_minitimevr feb 11, 2011 1:18 am

Channing die toevallig in de buurt was hoorde even verder wat rumoer. 'What the...' dacht hij. Hij keek The Alley in en zag een trio op hem af rennen. Eentje ervan herkende hij, omdat deze een vorig lid van THE DarkSide Gang was geweest. Channing fronste zijn wenkbrauwen en stapte The Alley binnen. Het was donker en dus zag hij niet veel maar toch zag hij genoeg om de schaduw op de containerbak te zien. Meteen had hij het geweer of pistool gezien. In de donkere kon hij niet goed zien wat het precies was. Channing zag dat de -voor zover hij zag- jongen, geld in zijn hand had. "En is het genoeg?" Vroeg hij droog en op een emotieloze manier. De Channing van eerder die dag met Kristen was weg, dit was de Channing waarom hij leider was van The DarkSide Gang. Kil, genadeloos, agressief, gevreesd,... Channing keek met zijn donker bruine ogen naar de jongen. Stap per stap kwam hij dichter tot hij uiteindelijk voor de jongen stond die natuurlijk nog boven hem uitoornde omdat hij op de afvalbak stond. Channing bestudeerde het wapen en zag dat het een gewone glock was en glimlachtte even. Bij The DarkSide waren ze wel wat meer gewoon. Channing keek even naar de jongen en vervolgde dan zijn weg. Met zijn zwarte onderhemdje aan en zijn zwarte broek verdween hij snel. Eens uit het zicht keek bleef Channing even staan zonder zich om te draaien. Kwam de jongen op hem af?

(Sorry voor de flutpost maar deze is gemaakt op mijn iPod...)
Terug naar boven Ga naar beneden
https://superstarzz.actieforum.com
chaosprince

chaosprince


Aantal berichten : 24
Registratiedatum : 10-02-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : zwolle

Starsprofile
Leeftijd: 16
Gang: ik ben te huur
Partner:

naar de deal Empty
BerichtOnderwerp: Re: naar de deal   naar de deal Icon_minitimevr feb 11, 2011 1:37 am

Kaos ziet een schaduw bewegen,precies van de kant waar de jongens naar toe renden,is het een van die jongens?Is het genoeg? hoorde hij iemand zeggen,hij keek naar de man,die stap voor stap dichterbij kwam.
de man keek hem aan,glimlachte,en liep verder.
kaos moet verder naar zijn deal,hij ziet meteen de stalen regenpijp,en kimt omhoog
hij ziet dat de man die hem net in heet steegje aankeek stil blijft staan.
kaos schenkt er geen aandacht aan,en gaat opzoek naar de coffee shop,waar hij zijn deal heeft



//sorry voor kutpost maar ik ben nogal moe naar een dag werken int restaurant\\
Terug naar boven Ga naar beneden
Channing
Leader Of The Dark Side
Channing


Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 19-07-10
Woonplaats : Hoboken

Starsprofile
Leeftijd: 22
Gang: TDSG
Partner:

naar de deal Empty
BerichtOnderwerp: Re: naar de deal   naar de deal Icon_minitimeza feb 12, 2011 4:53 pm

De jongen ging dus blijkbaar verder en kwam niet achter Channing aan. Misschien wel beter voor de jongen zelf. Channing fronste zijn bruine wenkbrauwen en liep verder naar de coffeeshop. Hij had daar met iemand afgesproken. Niet meteen voor drugs te dealen of zo, maar gewoon om een paar zaken te bespreken. Met krachtige passen liep hij verder en kwam uiteindelijk aan het einde van 'The Alley. ' Channing sloeg rechtsaf en zag iets verder weer een fotograaf staan die meteen zijn camera boven haalde toen hij Channing zag verschijnen. Channing deed alsof hij het niet merkte en stapte gewoon verder tot hij uiteindelijk aan de 'CoffeeShop' kwam. Hij deed de deur open en stapte naar binnen. Het was er rustig en buiten een koppel van twee jongens dat aan een tafel zat in de achterste hoek van de shop was er niemand nog behalve Channing en de uitbater zelf. Channing keek de uitbater aan en knikte kort. Verscheen er angst in de uitbater zijn ogen of beeldde Channing het zich in? Meestal als Channing hier was gebeurde er altijd wel iets, dus het was eigenlijk best een beetje verstaanbaar. Zoekend keek hij nog even rond om te zien of hij niemand over het hoofd had gezien. nope... Channing zuchtte even en zette zich alleen aan een tafeltje. Die ene persoon zou wel komen opdagen zeker?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://superstarzz.actieforum.com
chaosprince

chaosprince


Aantal berichten : 24
Registratiedatum : 10-02-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : zwolle

Starsprofile
Leeftijd: 16
Gang: ik ben te huur
Partner:

naar de deal Empty
BerichtOnderwerp: Re: naar de deal   naar de deal Icon_minitimeza feb 12, 2011 9:48 pm

Kaos liep rustig over de daken,hij had immers toch nog 7 minuten om bij de deal aan te komen.
hij sprong via een balkon naar beneden,en liep richting de coffeeshop,hij ging voor de deur staan,en keek de uitbater aan.

de uitbater knikte dat hij naar binnen mocht en hij ging aan een tafeltje zitten


1:sorry voor kutpost,ff geen inspiratie


2:ik ga er vanuit dat dit topic verder word doorgevoerd in de coffeshot
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





naar de deal Empty
BerichtOnderwerp: Re: naar de deal   naar de deal Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
naar de deal
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
ѕυρєяѕтαяѕ :: ~Ghetto~ :: The Alley-
Ga naar: